034_MIT O POPOLNOSTI


MIT O POPOLNOSTI JE MIT VSEH MITOV
naredil je Stvarstvu več škode, od vseh drugih mitov skupaj!
Moj Bog ni popoln, uči se.
Popolnost je samo mit.

Morda je "popolnost" še največja zabloda človeštva, ki nas zdaj ovira, da bi si končno uredili človeka dostojno življenje na tem planetu. Za nas je to usodna zabloda.
Moja naloga ni moliti k Bogu, temveč pogovarjati se z njim. Seveda, vsak ima lahko svojega Boga - in jaz imam svojega! Sam sem ga naredil. Imenuje se Moj Bog! Z njim sem zadovoljen. Za nič ga ne zamenjam.
Ne zahtevam od Njega popolnosti, on pa od mene ne.

Pravzaprav "popolnost" kot pojem odnosa med nama, moti odnos, ki ga imava. Ker to pomeni, da on vse ve, jaz pa nič v primerjavi z njim!

Njegova popolnost pomeni še, da sem omejen v znanju in da ga sploh ne morem razumeti. Da ga nikoli ne bom mogel dojeti.
V resnici pa pri Mojem Bogu ni tako; On sebe razume šele, ko ga jaz razumem!

Pomaga mi, da bi ga razumel. To je najbolj pogrešal, ko je bil sam, da bi ga nekdo razumel.

Oba se učiva eden pri drugem. V tem najinem odnosu sva si zato drug drugemu hvaležna za možnost učenja.
Rekel mi je še tole:
"Lucifer je vedno imel o sebi mnenje, da je popoln. Misli, pravzaprav je prepričan, da vse ve in vse zna. Od zmeraj - za zmeraj. Zato se mu nič ni treba učiti, ker je popoln. Popolnost - se namreč ne uči. Ni se ji treba. In vendar ves čas zahteva od drugih potrditev, da je popoln! Užaljen je, če mu je ne priznajo, in se jim maščuje..."

To bo Luciferja pokopalo. In vse, ki še padejo na njegovo finto popolnosti.

Popolnosti ni! Popolnost je mit.

Obstaja le božji Namen! To je dovolj. Okrog njega, z njim in njegovo pomočjo, potem gradimo svoje življenje.


Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

083_KRIVIC IN BUČAR - GLAVNA KRIVCA, DA SMO ZDAJ BREZ SVOJE DRŽAVE

036_INTERNACIONALNA DEMOKRATIZACIJA ZAHODNE NOROSTI

008_ZAROTA VELIKIH STARCEV 2 str.