094_NE JEM TISTEGA, KAR SAM NE BI MOGEL ZAKLATI
Večino tega, kar drugi zakoljejo, bi jaz pestoval!
****
Jej samo tisto, kar bi lahko sam ubil, ne da bi koga moral prositi, naj ubije namesto tebe.
Filozofijo si potem izdelaj skladno s tem kako boš preživel! Vse filozofije so nastale tako, da je človek zaradi njih in z njimi preživel,
neumno bi bilo namreč živeti s tako filozofijo, ki te bo ubila.
Recimo, tista filozofija, s katero
gre Slovenec na volitve volit komuniste, je že takšna. Bedasta in samomorilna, ker gremo vseeno volit te psihopate
in si zraven ne mislimo kolikšno moč jim s tem dajemo v roke. In kakšni moči se s tem dejanjem sami odpovedujemo!
Potem pa ni čudno, da ima sem ter tja kdo solato za više
ali enako inteligentno bitje, in se mu zato solata smili, ko jo jaz ubijem za hrano.
Tako namreč meni rečejo mesojedci, ko jim
rečem, da jaz za razliko od njih, sam zakoljem tisto, kar jem.
Ampak mesojedci razmišljajo, več ali
manj, takole: Sej je use glih, jaz zakoljem tele (v bistvu ga ne sam, ampak
nekomu plačam, da samo to vse življenje počne), ti pač ubiješ solato! Solata je tudi živo bitje in
raste sebi v veselje, ne pa zate. Torej - zakoljimo še tele, če že ubijamo solato.
Tako si je Hitler izdelal svojo filozofijo.
Ko je
bil še otrok, se je pozimi šel sankat in je enkrat (ali celo dvakrat!) sosedu
povozil kuro.
Pol jo je gledal tako mrtvo in si
je reku: Na zdaj! Ubil sem živo bitje. Jaz sem morilec... Moje življenje je zaznamovano...
Potem pa, ko je Žide videl kot
podgane, je sklenil: sem že morilec, ubil sem sosedu kuro, zato bom zdaj pobil še vse Žide, sej je useglih!
Saj je useglih, rečejo mesojedci, življenje je
življenje.
Ker je to pač useglih, a ne, če smo
glih natančni, če zakolješ solato ali pa kravi mladička. Pa ste vedeli, da krava
joka?!
No, razlika je tudi v tem, da jaz vso svojo solato sam
lastnoročno pokoljem.
Pa melancane tudi. Krompir režem odločno, brez
milosti! V glavi imam tedaj samo pire. Brezčuten sem do konca.
Jokam pa recimo pri klanju čebule in še to samo zato, ker se
nanjo emocionalno preveč navežem, če mi nekaj dni stoji v hladilniku.
Skratka - ne plačujem drugih, da bi zame (in namesto
mene!) počeli nekaj, kar si sam ne bi upal, ne mogel ali znal.
Zato: če lahko sam zakolješ kozo - jo
pojej! Jaz je ne bi mogel.
Če bi bila stvar preživetja.... no, če bi moral nahraniti družino, potem ja, bi to gotovo storil.
Ampak zdaj nismo v puščavi, ne
blodimo po njej in ne iščemo nove domovine, tako kot Hebrejci. In tam v puščavi, kjer se nikjer ne ustavimo, jemo čredo,
ki je z nami, sicer bi morda umrli od lakote in naše družine bi umrle skupaj z nami, naše pleme bi izumrlo!
Za drugo ni časa. Za poljedelstvo ni časa, za ribolov ni priložnosti, zato koljemo živali in jih jemo. Zato je Bog dovolil, da lahko jemo meso in nam je tudi predpisal način zakola!
Mi pa smo potem, ko je to bilo vse mimo,
iz neke začasnosti naredili način življenja in organizirali industrijo smrti! Postavili smo klavnice in prodajalne, skreirali smo biznis iz smrti ubogih živali.
****
Civilizacija je naučila ljudi, naj plačujejo drugim, da za nas opravljajo dela, ki jih sami ne bi mogli. Ne bi mogli, ker bi se spridili. Nekateri zato vse življenje opravljajo poklic klavcev živih
bitij. To so mesarji in indistrija povezana s klanjem.
Zame je plačati nekomu, da ubija zame - prehudo!
Ne počnem niti tega, kar počno stare
mamke, ki gredo po govejo kost za juhico (si predstavljaš staro mamo, ki ne zna
skuhati goveje juhe?!) pa po faširano za polpete v trgovino. Plačajo nekomu, pa tega niti ne
vedo ali pa se še spomnijo, kako je, ko zakolješ žival, ker so stare in se spomnijo s kmetov... kjer to še znajo! Morda se pa niti tega ne spomnijo, ker je to
civilizacijska navada in pridobitev(?) da nekdo ubije zate.
Jaz se spomnim: Otroke zberejo in jim kažejo klanje prašiča - ki tuli od groze!
Ni težko spominjati se tega, težko je pozabiti.
Kar velja za mesarja, velja tudi za
vojsko!
Po vojni (in po revoluciji!) gre
stara generacija v Kočevski gozd in tam klavcu (Mačku, denimo!) postavi
spomenik, ker so veseli, da je klanje za njimi, in oni niso klali. Nekdo je
klal namesto njih, toda zanje.
Pazite, nekdo je moral izbrati, koga
bo zaklal. Mislite, da je to enostavno?!
Skratka, on je klal zanje, da njim ni bilo treba. Zato
postavijo spomenik. Tako se mu zahvalijo!
Tito je še en tak klavec. Tudi njemu
so hvaležni. Zelo hvaležni.
Kaj bo pa, ko ne bo nihče hotel več klati
zanje?! Ko bo rekel, nate, kar sami si vzemite krampe in jih zapičite nekomu v
tilnik! Kva pa pol?!
Mimogrede, v ZDA imajo zakon, ki
prepoveduje tistim, ki poklicno koljejo živali ali se ukvarjajo z industrijo
klanja, da bi bili porotniki na sodiščih!
Pravna stroka predvideva, da imajo
ljudje s takšnim poklicem TRAJNO OKVARJEN ODNOS do Življenja!
Zadeva ni enostavna. Podobno, kot
tudi niso enostavna vprašanja, ki jih pred volitvami slišimo ob soočenjih med
kandidati za mesto v parlamentu.
Recimo: ali zagovarjate evtanazijo? (to je bilo pred
dnevi postavljeno Janši).
Pogosto je pred predsedniškimi volitvami v ZDA
postavljeno vprašanje: Kakšen je vaš odnos do pravice do abortusa?
Vojna je denimo abortus odraslih
ljudi. Država malo počaka, da bodo otroci zrasli tja do devetnajst, dvajset
let, ker so takrat fizično močni in uporni. Zato pa družbi lahko nevarni!
In jih pošlje drugam umret.
Takrat temu ne rečemo abortus, ampak
obramba domovine. "Patriotsko" dejanje. Če umrejo, so dali življenje
za domovino.
Urška Bačovnik Janša je lepo zajela ta problem, ko je
rekla (približno takole): pri vprašanju politiku, ali bi dovolil (oz. če
zagovarja) evtanazijo, se ti ljudje nikoli ne vprašajo, kako bi pa prisilili
zdravnike, ki so zavezani življenju in tega ne bi hoteli narediti, da bi ubili
človeka z evtanazijo?!
Tudi če jim ukažejo pod grožnjo
kazni in z izgubo službe (to slednje sem sam dodal, vendar verjamem, da je
mislila enako kot jaz), da jo vseeno in proti svoji volji opravljajo?!
Obredni umor živali (žrtev Bogu) je
nadomestek za žrtvovanje ljudi.
V zgodbi o Abrahamu, Bog naroči
Abrahamu naj mu žrtvuje sina. Potem sina Izaka zamenja za jagnje in ga zakolje
namesto sina; sina torej Bog milostno ohrani pri življenju! Mora pa umreti žival. Nekdo torej MORA umreti.
V redu. Kompromis med Bogom in
Abrahamom je tako-tako... kaj pa odnos med sinom in očetom?! Kakšen je ta potem?!
Kaj si sin sploh misli o svojem očetu?
Jaz bi na njegovem mestu hodil
previdno spat. In vsakokrat ko bi videl ovčko, bi si rekel: ljubica... jaz sem
khm, khm, roko na srce, jaz sem - ti!
In nenazadnje bi si rekel, moj foter je tudi bil nekoč
otrok svojega očeta in je tudi "odrasel" (samo) zato, ker je njegov
foter svoj cajt klal jagnjad namesto njega. Torej - dejmo klat jagenjčke! Morda
bomo tako preživeli...
Potem pa ti nekdo reče, da tukaj njihova verska pravila ne veljajo, ker imajo tudi živali neke svoje naše pravice, tu ne veljajo njihove... in je
ustava nad verskimi predpisi, tudi o klanju živali za hrano, halal!
Oni so tedaj globoko užaljeni če jim
rečeš, da mi nemohamedanci, sploh imamo neke pravice. Tudo v primeru, ko komuniciramo s pravoivernimi Židi! Tedaj rečemo, da sami sebi pa že nismo "goyim" (govedo!), kot nas nazivajo.
Oni pa užaljeni, če ne smejo po svoje klati živali!
Mi smo užaljeni, ker je nočejo klati po naše.
Mater, dost si upamo. Pri sebi doma lahko koljemo kot mi hočemo! In lahko mučimo svoje otroke, kot smo navajeni in kot se nam zdi prav, saj to imenujemo svoboda in samostojnost.
Potem pa ti ljudje začnejo
razmišljati, da bi jagenjčke lahko zamenjali za nas brezverce, krščanarje,
nemohamedance, saj nismo njihove vere, mi ne štejemo. Smo pogrešljivi.
Obredno klanje živali je itak samo
nadomestek za klanje ljudi!
Demokracija funkcionira, ker ima poleg večinskega prebivalstva vsaka manjšina svoje predstavnike v parlamentu! Koliko predstavnikov ima govedo?
In vendar... demokracija funkcionira na krvi, mesu in kosteh te živali, ki umira za našo demokracijo. Brez žrtve živali pobite za hrano... Demokracija izgine v nekaj dneh!
Če pa naša Velika Mati vzame še elektriko, da ne bo zmrzovalnika, ali/in Narava pokonča govedo in prašiče z nam neznanim virusom, ker bodo živali rekle Bogu: Bog, odstrani nas od tu, mi ne moremo več.... kaj potem!?
Bomo žrli ljudi? Drug drugega?
Če pa naša Velika Mati vzame še elektriko, da ne bo zmrzovalnika, ali/in Narava pokonča govedo in prašiče z nam neznanim virusom, ker bodo živali rekle Bogu: Bog, odstrani nas od tu, mi ne moremo več.... kaj potem!?
Bomo žrli ljudi? Drug drugega?
In če te prej ne strese, ko na TV
nekoga vprašajo, če zagovarja evtanazijo, te pa potem, ko malo razmisliš o tem
postavljenem vprašanju.
In sicer; kaj sploh pomenijo obredna
klanja, kaj je abortus, kaj je evtanazija... itd. itd., ki so občasne teme, ki pa se zbudijo šele, ko jih ljudje zbrcajo na televizijo, od koder nimajo več kam, kot le na usta! Ni izhoda! Tam se zatakne, na televiziji.
Vedo, da je tu notri skrita Smrt.
Vedo, da je tu notri skrita Smrt.
In kaj za "koji kurac" en tv spiker zahteva
od politika, s takšnim vprašanjem o tem ali bi dovolil evtanazijo????
Pred nekaj dnevi se je v Delu (časopis v rokah tistih, ki poštenega človeškega dela sploh ne plačujejo!) pojavila osmrtnica družine Hudnik, ki so ji leta
1943 komunisti pobili 11 ljudi.
V njej nikjer ne piše ne kdo ne zakaj je zločin
storil. Piše samo, da družina odpušča tistim, ki so ga storili.
Na Odmevih je temu sledil bil
pogovor med Bobovnikom in predstavnikom družine Hudnik. Temu je Bobovnik
izsilil stavek: Ne, nikakor ne, veste nam pravzaprav ni do iskanja zadoščenja.
Mi bi radi odpustili....
(To zločinci blazno radi slišijo,
kadar so na oblasti, pa takšno izjavo praktično zahtevajo od svojih žrtev.
Hočejo, da se žrtev strinja s tem, da je žrtev. In da se potem še opravičuje
zločincem. S tem mu garantirajo, da ga ne bodo preganjale in bo lahko
nadaljeval z razslojevanjem prebivalstva na zmagovalce in potencialne žrtve)
Ko sem na twitterju na to opozoril, mi je nekdo
odgovoril, da ne ve, kaj se s tem hotel povedati. Namreč, pritoževal sem se nad
tem, da na osmrtnici niso navedeni podatki o tem, kdo je ta zločin storil.
Zagreti bralec Dela, komunist po idejni usmeritvi in nekdo, ki ne razloči
revolucionarnega prava od normalnega prava in normalnih pravnih norm, bi lahko
pomislil, da jih je SDS pobila!
Res je, domobranci so bili
ustanovljeni šele leta 1943, zločin pa je bil storjen 1942, ampak, jaz sem bil
ustanovljen šele leta 1951! Pa sem kljub temu domobranec, belogardist, fašist
in nacist za vse komuniste in pristaše komunistične diktature. Čeprav prav oni
niso hoteli podpisati resolucije EU o izenačitvi treh diktatur! Kar samo
dokazuje, da tolerirajo diktaturo in da se postavljajo v bran nacizmu in
fašizmu skupaj z opravičevanjem komunističnega nasilja.
Jaz pa - fašist, zato ker sem antikomunist?!
Moj odgovor na vse tole je takšen:
Pravo je nekaj drugega, kot pa odpuščanje ali revolucija.
Pravica se ukvarja z vprašanji kdo,
kaj, kje, kdaj in zakaj. Medtem, ko je odpuščanje lahko privatna odločitev
posameznika, ne pa države!
Nihče nima pravice odpuščati V IMENU
IN NAMESTO Prava! Nihče nima pravice odpustiti pravnega sistema in ga poslati
spat, da ne bi uveljavljal pravice na sodišču.
Pravica je eno - revolucija in
odpuščanje pa drugo!
Država temelji na pravu, ne na
odpuščanju!
Država presoja po zakonih in ne
po tem, da "no, pa pustmo te stare stvari, sej so svojci že
odpustili...."
Odpuščanje namreč ni
"zastava", za katero bi smel predstavnik države Borut Pahor skriti
zločin, ki se je zgodil! Država sodi po pravu.
Odpušča pa posameznik, če zna in
zmore.
Pahor naj na prazne betonske
(gladke!) plošče spomenika izpraska imena zločincev, ne pa da se prazne plošče
posmehujejo in zevajo prazne, brez imen zločincev!
Živali so zdaj žrtve, ki v pavzi
naše "civiliziranosti", nadomeščajo klanje živih ljudi!
Če nekaj postane navada, potem
tradicija (ko gremo žegnat šunko v Cerkev na primer!) je to lahko pravilno in
prav s stališča posameznika. To potem tvori kulturo nekega naroda, polni
etnološke knjige, morda gradi nostalgijo - vendar pa o tem, a mu je všeč goveja
juha, ki jo skuha babica, odloča posameznik in ne država! Ali njen pravni
sistem. In država - JE pravni sistem!
Brez pravnega reda ni države.
Sam se odloča o tem, kaj mu je prav
in kako bo to v sebi skompenziral, poravnal, uravnovesil. Postati vegetarijanec
ni (še) kaznivo! Ne more pa to namesto njega početi država in ukazovati kdo sme
jesti meso, kakšno naj bo, ali da MORA nekdo jesti to in ono. Ne v njegovem
imenu in namesto njega.
Država se mora ravnati po zakonu. In
ta mora vedeti kaj je prav in kaj ni.