051_ABORTUS
V Začetku je... ženska (v začetku vsega je vedno ženska!)....,
ki ima takšno orodje, da ga sama ne zna uporabljati!
Potem pride k njej moški, ki svoje orodje zna še manj
uporabljati kot ženska svoje - zakaj bi se torej učil uporabljati njeno?!
Ko ženska nehote zanosi, se sama znajde pred odločitvijo,
naj rodi ali naj ne rodi.
Za žensko jo to drama. Vseeno kakšno je njeno politično
mnenje o splavu, za vsako žensko, ki je tedaj sama v sebi, je splav tragičen
dogodek. "Politično" je sinonim za moško odločanje, ne za žensko
odločanje! Skupina je po svoji naravi histerična tvorba, ki zanemarja
posameznikova čustva. Gibanje človeka, v tem primeru žensko in zarodek,
uporabi. Kar pa lahko uporabiš, to lahko tudi izrabiš. Zato se obrabi, odrabi, porabi.
V sebi ima noseča ženska plod, ki bo zrasel v otroka, če mu
bo to dovolila. Odločitev o tem, ali ga bo donosila ali ne, je njena. In NIHČE,
ne Bog ne človek, ji tega ne more preprečiti.
V zgodovini ji tega nihče ni mogel preprečiti. Lahko so ji
prepovedali, a je potem sama vedno našla
način, da je plod odpravila ali pa je otroka, potem ko je bil rojen, preprosto
ubila. Dokler si pod Napoleonom ni Cerkev omislila, da so ženske novorojence
lahko oddale državnim sirotnišnicam, je umor novorojenih bil povsem običajna
"rešitev".
Abortus ni hobi, kot si nekateri mislijo. Je zelo težka
odločitev, pa če se tega ženska zaveda ali ne, če se odloča sama ali pa nekdo
drug odloča zanjo namesto nje.
Tisti, ki je za to njeno stanje odgovoren, po navadi ne želi
biti odgovoren. Zaradi tega je še bolj sama.
Ko so ljudje sami, združujejo svojo samoto z drugimi
podobnimi samotami v skupinsko. Ker upa, da bo tako manj sama.
In, ko so skupina, si naredijo skupni manifest.
Potem pa iz problema, ki je čustvene narave in ga ne znajo
same rešiti ali pa ga rešijo tako, da jim večno ostane kot nerešen čustven
problem (pa če se ploda rešijo li ne), naredijo politično stališče, za
katerim se skrijejo. Težko je biti sam odgovoren!
Toda - ker tisti, ki je odgovoren (tisti, ki ji je otroka zaplodil), noče biti odgovoren. Kjer
pa ni odgovornosti - je namesto nje krivda.
Odgovornost in Krivda se izključujeta, ali je eno ali pa
drugo. Oboje in hkrati ne more biti. To ne obstaja!
Tu je ali - ali! Ali je Odgovornost ali pa Krivda.
Krivda ima posledice. Odgovornost ima dobre posledice, v tem se od Krivde razlikuje.
Tu je ali - ali! Ali je Odgovornost ali pa Krivda.
Krivda ima posledice. Odgovornost ima dobre posledice, v tem se od Krivde razlikuje.
Krivda se vedno zalepi za žensko, in njej ostane. Tisti, ki
bi moral biti odgovoren, to ni bil in tudi ko je prepozno, se je otepa. Noče
biti odgovoren!
Krivda pa nima kam. Ostane kjer je. Kajti tam, kjer ni
odgovornosti, je krivda!
Česa se Ženska boji? Boji se tega, da je sama odgovorna za
Življenje. Da mora sama zanj skrbeti. To je prvinski strah Ženske, ki je v
njej, to so prvinska čustva tistega, ki ustvarja življenje.
Debata okrog tega, ali abortus da, ali ne, se pravzaprav
dotika moške brezbrižnosti in tega, koliko je zanje Življenje kot pojav v
Vesolju sploh vredno.
Morda je to čudno slišati, a moškim je Življenje vredno šele
tedaj, ko oni ne skrbijo zanj! Vredno jim je pa na način, ko ga lahko
izkoriščajo za ubijanje in trgovanje z njim, z ljudmi enako kot, kot pri
živalski čredi. Skoraj do pičice enaka pravila veljajo tako za živalsko čredo,
kot za ljudsko množico. S to razliko, da se ljudje pogojno bolj "martrajo"
preden umrejo, kot pa živali.
Pustiš, da se čreda razmnožuje, še spodbujaš jo! In se
povečuje. Potem pa, dokler jo lahko molzeš in ti je potrebna je vse v redu. Ko
pa je ne moreš več izkoriščati, jo pobiješ in prodaš za meso. Ta abortus, ko
poženeš odrasle ljudi skoraj še otroke v vojno da jih pobijejo, nikomur nič ne
pomeni. Nihče nima nič proti njemu, mnogim je dobrodošel posel, sicer ne bi
ustvarili razmer, da do njega prihaja.
Ko se vrnejo, če se vrnejo, jim podelijo medalje. Drugi se
ne bodo vrnili, toda takšen je bil namen od vsega začetka.
Vojna je zapozneli množični abortus.
Skrbno načrtovan, pripravljen in izpeljan na način, da
opravičuje samega sebe.
Tisti, ki so proti individualnim abortusom, so po navadi
navdušeni zagovorniki množičnih abortusov. Preprosteje povedano, so podporniki
masakra z vojno.
Skupina združena okrog problema abortusa, tega problema ne
bo rešila. Ne more ga. Ne tisti ki so proti abortusu, ne oni na drugi strani,
ki so ZA pravico ženske do abortusa. Ne eni ne drugi tega vprašanja ne morejo
rešiti, ker ne sprejmejo odgovornosti za posledice ne v enem ne v drugem
primeru. Večina človeštva se sprašuje, če Življenje kot pojav morda ni bil le
slučaj (in ne Stvaritev!), medtem ko ga sami delajo za slučaj.
Abortus ni hobi, in nikomur ne predstavlja veselja. To je
zelo, zelo, zelo težka odločitev v vsakem primeru in za vsako žensko. Ni lahko,
ko se znajde pred odločitvijo ali bo splavila plod ali pa ga bo pustila živeti.
To ni enostavno v NOBENEM primeru.
Ženska je vsakokrat znova postavljena pred to odločitev. Če
ji že ni treba, pa vsaj potencialno nosi v sebi strah, ker takšna možnost (ubiti
ali ne ubiti) zanjo obstaja. Tudi sam strah pred problemom, ki ga ni ali pa ga
še ni, pušča posledice!
Skupine, ki predstavljajo gibanja v Zahodnem svetu (največkrat
v ZDA), ki demonstrirajo na cesti, so sestavljene iz posameznikov, ki so v enem
primeru ženske (brez moških), ki svojega orodja ne uporabljajo pravilno, ( ker
ga NE ZNAJO uporabljati pravilno) uporabljati (kajti tisti, ki ga znajo, so
doma in ga uporabljajo), ter na drugi strani iz nasprotnikov abortusa, pri
katerih skupino sestavljajo posamezniki obeh spolov, tudi sami ne obvladajo
rabe svojega orodja. Nekateri so obupali in ga sploh ne uporabljajo več. temu
so se odrekli. Upam si trditi, da je takih večina Slovencev, ki jim zdaj gre na
živce, da homoseksualci večino svojega časa posvečajo seksu, medtem io sami o
tem sploh ne mislijo. Zakaj bi se torej izrekali okrog tega ali sami radi
fukajo ali ne, če pa sploh ne fukajo?! Zakaj jih nekdo sili, da imajo o tem
kakršnokoli mnenje, ali celo, da morajo razmišljati, če so heteroseksualni, ko
pa so v resnici popolnoma aseksualni?
Ta bitja svoje orodje, ki ga ne uporabljajo pravilno,
spreminjajo v orožje!
Torej v nekaj, kar mu ni namenjeno postati.
Razlika med orodjem in orožjem pa je enaka, kot je med
Krivdo in Odgovornostjo. Če je eno, ni drugo.
Če se uporablja pravilno, potem se ne more uporabiti za
drugo. Odgovornost je vedno na strani Življenja, ker išče odgovore na
vprašanja, poišče rešitve in skrbi za Življenje, Krivda medtem ne išče rešitve,
ker je Krivda preprosto povedano na strani Smrti! Poišče krivce in ko jih
najde, jih ubije.
Pri abortusu je to zarodek.
To seveda ne pomeni da prisilno rojevanje prebivalstva
pomeni, da je to dobro za Stvarstvo ali za Življenje. Vojne so samo zapozneli
množični abortus, čeprav jih nihče ne vidi kot takšnih, in jih ne jemlje za
prisilno prekinitev komaj začetega življenja. In vendar so samo to in nič več.
Razlogov, zakaj se ženska odloči odpraviti plod je toliko,
kolikor se jih sama zaveda in o njih premišljuje.
Toliko je tudi nasprotnih razlogov pri onih, ki abortusu
nasprotujejo. Toda v nobenem primeru neko gibanje z manifestom takšnim ali
drugačnim ne more nadomestiti teže, ki jo nosi ena ženska.
Ženska kot ženska nosi sama odločitev o tem, ali bo rodila
ali ne.
Njena odločitev je odvisna od tega, ali ji bo družba
dovolila narediti po svoje, ali pa jo bo ubila. Kajti hoditi s tem problemom k
mazačem, dokler celotno družbo ne sreča pamet, pomeni njen uboj (in uboj
zarodka).
V tem primeru nihče ne bo sprejel odgovornosti, kar pomeni,
da moški ne rojevajo in se jim to ne zdi pomembno. Oni samo napišejo zakone in
spoštujejo dogmo.
Še naprej ne bodo znali uporabljati svojega orodja, ker ga
uporabljajo kot orožje.
In takšne posledice potem to orožje tudi ima.
Tu ne obstajajo oborožene sile Združenih narodov, ne obstaja
skupinska odgovornost za rabo orožja. Obstaja neodgovornost in obstaja Krivda.
Ta se porazdeli tako, da neodgovornost posvoji moški del družbe, medtem ko se
Krivda prilepi ženskam.
Za tiste ki odločajo kaj je prav in kaj ni, se zdi takšna
razporeditev Neodgovornosti in Krivde najbolj privlačna in pravična.
Počakajo prvo priložnost in opravijo množični abortus
(vojno!).
****
Otrok se lahko rodi tako slabim, kot dobrim staršem. Niso
vsi starši sposobni biti starši, vendar jim tega ne moreš prepovedati, če to
hočejo postati. Največkrat postanejo starši ne da bi si tega želeli - in potem
pač morajo biti starši!
Podobno je s prepovedovanjem abortusa. Ali pa s poskusi, da
bi katerikoli samski ženski, tudi lezbijki kajpada, prepovedali roditi in imeti
otroka. Ali pa, da bi prostitutki, kot je bila tista Afričanka, ki je pred leti
na jugu Italije med opravljanjem svojega poklica zanosila, donosila, potem pa
otroke prodajala - prepovedali zanositi, donositi, roditi in otroke prodati!
Seveda je bil velik škandal, ko je to prišlo v javnost. Da
prostitutka med delom namerno zanosi, potem pa proda otroka družini, ki ga ne
more imeti, si ga pa želi. Italijani bi ji prepovedali, da to počne. Vendar -
ona je to počela zato, ker lahko.
Ima orodje, ima kupca, ima znanje, ima trg. Dela tisto, kar
zna, kar obvlada, in to zna delati dobro. Predvsem pa vse naredi sama!
Če kdo misli, da je to grdo, da je nezakonito, itd., itd.,
naj to sam naredi in potem od dejavnosti plača davek državi! Tako bo vse po
zakonu. A pol je pa v redu?!
Tega se ne da nadzorovati, dragi moji, ne prepovedati! Vzel
sem drastičen primer, da bi povedal, na kakšen način Ženska predstavlja odsev,
odblesk, sliko družbe in sveta! Ona dela zarodku (in otroku!) tisto, kar so
naredili njej in kar ji ves čas delajo. Ženska odseva VSE nepravilnosti in
skoznjo in njena dejanja lahko opazujemo nehumanost te in vsake druge družbe na
planetu.
Tega, da se Ženska maščuje, ni možno predpisovati in regulirati, vsaj vsega ne. Nekatere stvari so danosti, ki odsevajo stanje sveta!
Potem pa mi sebe, glede na te danosti (govorim o moškem delu prebivalstva tega planeta), postavljamo nad nje in se razvrščamo, in hkrati ocenjujemo, kaj da je dobro in kaj slabo! Poveljujemo naravi, pa se tega ne zavedamo.
Tega, da se Ženska maščuje, ni možno predpisovati in regulirati, vsaj vsega ne. Nekatere stvari so danosti, ki odsevajo stanje sveta!
Potem pa mi sebe, glede na te danosti (govorim o moškem delu prebivalstva tega planeta), postavljamo nad nje in se razvrščamo, in hkrati ocenjujemo, kaj da je dobro in kaj slabo! Poveljujemo naravi, pa se tega ne zavedamo.
In zopet: ne zavemo se, glede na tisto, s čimer pravzaprav
ne moremo upravljati ne kontrolirati ne o tem odločati - pa bi radi odločali!
Seveda lahko popravimo. Kako? Spremenimo svet!
Naredimo ga takšnega, da bo sprejemljiv za novorojenca. Da
ga bo čakal, ne pa dočakal s transparentom: tebe nihče ne potrebuje, imamo že
itak preveč ljudi, kaj nam boš še ti....
Lahko samo nekoga v nekaj prisiljujemo, pa ga pravzaprav ne
moremo, ker to ni v naši moči.
Stvarstvo bi nam rado nekaj povedalo, toda mi smo trmasti in nočemo slišati kaj nam govori.
Stvarstvo bi nam rado nekaj povedalo, toda mi smo trmasti in nočemo slišati kaj nam govori.
Jaz bi šel še korak dlje od BMZ-ja: prepovedal bi kontracepcijo za ženske!
Naj se moški nauči paziti na svojo žensko.
Naj se raje moški naučijo fukat, ne pa posiljevat, ker to sami že zelo dobro znajo.
Sprejmejo naj svoj del odgovornosti, naučijo naj se uporabljati svoje orodje, predvsem pa naj se naučijo, kako uporabljati enako orodje pri ženski. In oboji naj ne uporabljajo več tega kot orožje eden proti drugem.
Ni vprašanje preveč ali premalo seksa - PREVEČ je nasilja v spolnosti. Nasilje nima v spolnosti kaj iskati.
Dejstvo, da v povezavi s spolnostjo nasilje sploh obstaja, je samo po sebi znak za alarm. Ni le znak, da je z nami kot družbo in posamezniki nekaj narobe, temveč da je z nami VSE narobe.
"No sex" is also sign of violence.
Tudi odsotnost spolnosti med moškim in žensko je znak nasilja!
Ni vprašanje preveč ali premalo seksa - PREVEČ je nasilja v spolnosti. Nasilje nima v spolnosti kaj iskati.
Dejstvo, da v povezavi s spolnostjo nasilje sploh obstaja, je samo po sebi znak za alarm. Ni le znak, da je z nami kot družbo in posamezniki nekaj narobe, temveč da je z nami VSE narobe.
"No sex" is also sign of violence.
Tudi odsotnost spolnosti med moškim in žensko je znak nasilja!
****
Kakšno je bilo življenje, s tem mislim najbolj na otroštvo
in navade porodnic v preteklih stoletjih, glede gre debata o nosečnicah in
odpravljanju ploda pred rojstvom: niti malo idealno! Kruto in neusmiljeno,
hkrati infanticidno, krivično do žensk, podlo do zariodka in otroka do
skrajnosti, in tudi času primerno incestno!!!!
In seveda zdaj krepko idealizirano ter prirejeno za trenutne
potrebe narodovega "ponosa".
Preberite si: The History of Childhood, the evolution of
parent-child relationships as a factor in history, avtor: LLoyd fe Mause, izšlo
1974, založba The Psychohistory Press.
Knjiga ima 450 strani.
Da bi se nekdo zlagal za 450 strani teksta in faktov, bi
moral imeti prekleto debela jajca!
Pa tudi doktorske naslove bi najbrž moral kupiti. Malo je
verjetno, da bi karkoli v tej knjigi bilo zlagano.
V knjigi so mnoge raziskave mnogih znanstvenikov
zgodovinarjev, psihologov, sociologov in
antropologov, ki raziskujejo odnose starši-otrok v preteklih
stoletjih - povsod po svetu! Med
njimi citirajo Louisa Adamiča, ameriškega pisatelja
slovenskih korenin, ki je bil eden od tistih
otrok, ki mu je bila namenjena smrt z mlekom, v katerega so
zamešali gips. Evtanazija!
Abortus pri otroških letih, ne abortus zarodka pred
rojstvom, temveč že potem, ko se je že otrok že rodil. Starši so se mu
odpovedali in ga dali "sestram smrti" - tako so jih imenovali - da so
ga usmrtile!
Takrat se je to tako delalo.
V spominih Adamič podrobno opiše, kako je to potekalo v
tistih časih v naših krajih. Da si ne bi tukaj nekaj izmišljali, nakladali in
idealizirali naše prednike ter življenje v slovenskih krajih!
To, kar je dobro v nas, bo šele nastalo, in nikakor ni
pogojeno s preteklostjo.
Nikakor pa ne v takem smislu, da bi si jo morali zlagati, da
bi tako postala lepa, in bi mi posledično bili nanjo ponosni - in zato dobri!
Vse bomo sami naredili in jaz sem glede tega sicer optimist.
Ampak preteklost ni niti malo romantična, še manj herojska, še manj velika, še manj lepa....
Začne pa se z oboževanjem in idealiziranjem narodove
preteklosti in vzdrževanjem mitologije.
Tole je prevod enega dela poglavja knjige, ki govori o
infanticidu (detomoru) v prejšnjih stoletjih:
"Kar lahko z gotovostjo trdimo je, da s tem, ko
prihajamo do bolj izpopolnjenega materiala in do novih informacij, je v 18.
stoletju prihajalo do zelo visokega števila detomorov (infanticida) v VSEH
DEŽELAH EVROPE (opomba: večje črke sem dodal sam, da se tekst 'v vseh deželah
Evrope' ne bi izgubil bralcu).
Z odpiranjem sirotnišnic (domov za najdenčke) se je dotok
dojenčkov in najdenčkov povečal z vseh strani in domovi so kmalu postali
pretesni, da bi sprejeli vse. Čeprav je Thomas Coram odprl svojo Bolnišnico za
Najdenčke leta 1741, ker ni mogel več gledati umirajočih novorojenčkv, ki so
ležali kar v jarkih, ter v kupe nametanih gnijočih trupelc, so leta 1890 na
londonskih ulicah mrtvi novorojenčki še vedno bili običajna slika.
Kasneje je v devetnajstem stoletju je Louis Adamic (opomba:
gre za našega Lojzeta Adamiča, ameriškega Slovenca!) opisal svoj otroštvo v svoji vasi v
Vzhodni Evropi, ki jo je imenoval vas »morilskih bolniških sester«.
Matere so zapuščale novorojence in otroke z namenom, da se jih bodo tako znebile. Adamic pravi: »tako, da jih izpostavijo mrzlemu zraku, potem ko jih okopajo v vroči vodi; dali so jim nekaj, kar je povzročalo krče v želodcu in njihovem črevesju; mešali so jim gips v mleko, kar jim je dobesedno zlepilo notranjost; ali pa: na silo so jim napolnili želodček, potem ko so jih poprej dva dneva pustili brez hrane....«
Adamic je prav tako bil eden od otrok, ki mu je bilo
namenjeno na takšen način umreti. Iz nekega neznanega razloga mu je to ena od
bolniških sester (imenovanih sester smrti!) prihranila. Toda njegovo pričevanje o tem, kako je videl to sestro
opraviti z drugimi otroci, poda pravo sliko o tedanji emocionalni realnosti
tistega stoletja, pa tudi vseh drugih stoletij poprej, kjer je detomor bil
običajen in prav nikakršna redkost.
Kar lahko z gotovostjo trdimo je, da s tem, ko prihajamo do bolj izpopolnjenega materiala in do novih informacij, je v 18. stoletju prihajalo do zelo visokega števila detomorov (infanticida), ponavljam da v VSEH DEŽELAH EVROPE.
Kar lahko z gotovostjo trdimo je, da s tem, ko prihajamo do bolj izpopolnjenega materiala in do novih informacij, je v 18. stoletju prihajalo do zelo visokega števila detomorov (infanticida), ponavljam da v VSEH DEŽELAH EVROPE.
Dele teksta, ki govorijo o zgodovini, sem prevedel iz knjige
The History of Childhood, avtor: Lloyd de Mause, The Psychohistory press, 1974.
Mi smo zdaj žrtve tistega, kar nam govori »Mitologija«. Mitologija je privzgojena laž! Zgodovino si vedno naredimo lepšo, kot je bila.
Mi smo zdaj žrtve tistega, kar nam govori »Mitologija«. Mitologija je privzgojena laž! Zgodovino si vedno naredimo lepšo, kot je bila.
Zdaj nadaljujemo v "usegliharstvo" (vse drugo smo
že pokurili, le to nam še ostane....), in se približujemo trenutku, ko Resnica
deloma pokuka izpod kupa laži, ker jih teh preveč na kupu in Resnica ne more
dihati.
Usegliharstvo je prehodna doba iz ene norosti (posamične!) v stanje večinske norosti.
Ko je norost večinska, se zato abnormalnost samookliče za normalno. Tedaj so vse spremembe izključno administrativne narave, nikakor pa ne vsebinske! Vsebini se izogibajo!
Usegliharstvo je prehodna doba iz ene norosti (posamične!) v stanje večinske norosti.
Ko je norost večinska, se zato abnormalnost samookliče za normalno. Tedaj so vse spremembe izključno administrativne narave, nikakor pa ne vsebinske! Vsebini se izogibajo!
Sprejmejo pač predpis, po katerem je vse normalno. In potem
verjamejo, da je normalno!
Recimo:
Nekoč je bilo čudno, neobičajno, če je moški bil feminiziran.
Med ljudmi je to veljalo za čudno, smešno, abnormalno.
Večina je pač bila drugačna in normalnost oz. abnormalnost
se je določala glede na obnašanje večine.
Morda je takšen, feminiziran, bil eden na sto moških. Prav
gotovo je bil predmet posmeha s strani "mačotov", ki so se imeli za
normalne. Toda prav ti mačoti so rojevali feminizirane posameznike!
Stvarstvo vedno tako uredi, da starši rodijo svoje nasprotje
(tisto, kar so pri sebi zatajili) potem se pa v otrocih spopadajo z njim.
Končno pa - saj feminizirani moški niso nastali iz sebe, družba
jih je sama proizvedla. Zdaj pa to prerašča v epidemijo! Ki pa, jasno, sebe imenuje za
NORMALNOST, kar je napačno pojmovanje demokracije, v kateri večina kar z
glasovanjem odloči, kaj je normalno.
Zato imamo mi državni kriminal, ki se obnaša, kot da je
kriminal naravna stvar. Ljudje so si izvolili kriminal za obliko vladavine in
potem ga na vsakih volitvah samo še potrdijo.
To, da število semenčic pri moškem upada, kar je izmerjeno
že po vseh evropskih državah, je znak, da je feminizacija moških postala epidemija. S tem
rodnost upada. In kako družba na to reagira?
Zastrupljenost vode, hrane, zraka zdaj postaja "normalna", predpisi o dovoljeni
Zastrupljenost vode, hrane, zraka zdaj postaja "normalna", predpisi o dovoljeni
onesnaženosti so stvar debate v parlamentu in se prilagajajo
političnim potrebam. S tem pa posledice onesnaženosti vsega, kar damo vase, in
nevarnosti za organizem, ne
odpravimo. Družbi je lažje sprejeti "novo"
normalnost, kot pa soočiti se s posledicami zastrupljanja okolja in s tem seveda hrane in prek nje človeka!
Tudi kar se tiče še dovoljene onesnaženosti pitne vode deružba
deluje enako! Premakne decimalno cejico in administrativno določi kaj je še
sprejemljiva onesnaženost. Če je en izvir čist, neoporečen - to čisto vodo zmeša z onesnaženo ki ne ustreza dovoljeni stopnji onesnaženosti. Z mešanjem doseže, da tako zmešana komaj še "pitna" voda ustreza predpisom o še dovoljenem onesnaženju pitne vode. Zvito kaj?
Ko neha biti skladno - pa popravi zakon!
Prehodna doba pa ostaja politično usegliharstvo.
V začetku smo rekli: to je normalno - to pa abnormalno!
Zdaj pa pravimo: sej je useglih.
Kasneje so nastale skupine, ki so se branile, češ mi nismo
abnormalni, mi smo kar smo in
imamo pravice (s sprejetjem tega, se z vzroki za spremembe v
telesu ne ukvarjamo več in je
zastrupljanje organizma del normalnosti).
Zato je cilj usegliharjenja zmešati meglo in ustvariti vtis,
da je vse normalno in dobro tako kot je. Izhodišča so pa politična in ne zdravstvena ali
preživetvena!
Ustvarja se vtis, da je vsa stvar samo v tem, kako bomo
sankcionirali sovražni govor, potem bo pa vse v redu.
Vzroki še vedno ostajajo in proces feminiziranja moških se
nadaljuje.
Usegliharstvo, kot prehodno obdobje prilagajanja novim razmeram, doseže cilj, ko LGBT prevzame pisanje zakonodaje in je ne piše več le zase - napiše jo za celotno prebivalstvo, izrazi "poroka" ne veljajo več za moškega in žensko in njuno zvezo!
Gre torej za imitacijo Življenja, za imitiranje normalnosti!
Usegliharstvo, kot prehodno obdobje prilagajanja novim razmeram, doseže cilj, ko LGBT prevzame pisanje zakonodaje in je ne piše več le zase - napiše jo za celotno prebivalstvo, izrazi "poroka" ne veljajo več za moškega in žensko in njuno zvezo!
Gre torej za imitacijo Življenja, za imitiranje normalnosti!
Tedaj njihova zakonodaja velja za VSE in vsi se ji moramo
podrejati, ker norost s tem zavaruje samo sebe! Tako prevzame glavno vlogo v družbi, ki se sicer hvali s "človekovimi
pravicami".
Nič hudega, saj bo prebivalstvo kmalu kompletno poženščeno,
ženske bodo pa možače.
Potem ta maščevalna energija izjavi, da s tem, ko oni prevzamejo zakonodajo in jo sebi prilagodijo, nihče nič ne izgubi. V bistvu bodo vsi kot oni in tedaj ne bo nikogar, ki bi lahko rekel: dragi moji, to ni več normalno! Ker bo veljal za abnormalnega prav tisti, ki opozarja in nihče ga ne bo poslušal. Svoje pravice bo lahko uveljavljal skozi neko levo društvo, h kateremu bo pristopil enako, kot imajo drugi invalidi svoja društva. In se bo napajal iz državne loterije, od koder bo jemal procente.
Potem ta maščevalna energija izjavi, da s tem, ko oni prevzamejo zakonodajo in jo sebi prilagodijo, nihče nič ne izgubi. V bistvu bodo vsi kot oni in tedaj ne bo nikogar, ki bi lahko rekel: dragi moji, to ni več normalno! Ker bo veljal za abnormalnega prav tisti, ki opozarja in nihče ga ne bo poslušal. Svoje pravice bo lahko uveljavljal skozi neko levo društvo, h kateremu bo pristopil enako, kot imajo drugi invalidi svoja društva. In se bo napajal iz državne loterije, od koder bo jemal procente.
Potem se nekateri čudijo, če je Merklca spustila norce v
Evropo. Norci imajo spermo, pri njih še ni upadla, ker niso bili v taki meri
izpostavljeni splošnemu zastrupljanju kot mi. Ali pa ne toliko časa!
Ker ne vejo zakaj so takšni kot so, kot tudi Evropa ne ve
zakaj je kar je, bodo sčasoma sredi usegliharjev tudi sami postali takšni kot
so usegliharji zdaj.
Kar je tudi logično. Begunci iz muslimanskih dežel mislijo,
da Evropa nekaj več ve od njih samih in zdaj drvijo tja, kjer je lepše, ker so
obljube večje in jim Merklca zagotavlja nobel življenje brez dosti truda.
Če ne, torej če EU ne bo uslišala njihovih zahtev, pa za
razliko od Evropejcev prosilci za azil postanejo agresivni. In grozijo!
Normalno, saj imajo več testosterona.
Mi pa preveč bontona.
Mi pa preveč bontona.