099_I FEEL SLOVENIA


Pride znanec k tebi in se ti zjoče na ramenu:
- Veš, žena je bolna, sin ma ošpice, službo sem izgubil... dej, mi posodi nekaj denarja! Do konca življenja ti bom hvaležen, nikoli ti tega ne bom pozabil!!!

In mu posodiš, čeprav denar tudi sam potrebuješ! Ampak, računaš, da ga morda on bolj potrebuje od tebe v tistem trenutku.
Potem pa pride čas, ko bi se spodobilo, da ti tvoj denar, ki si si ga prislužil s poštenim delom in od katerega si državi plačal davek, tudi vrne. Poleg tega ga vidiš, da se vozi z novim avtom mimo tvoje hiše. Imaš nedokončano fasado, ker ni denarja - on se vozi mimo v avtomobilu, o katerem ti lahko samo sanjaš.
Itak znancu nisi zaračunal obresti; kolikor si mu posodil, toliko naj ti tudi vrne - si misliš.
Nenadoma opaziš, da se te izogiba, na cesti komaj pozdravi. Najraje gre kar mimo, kot da nimata nič drug z drugim. Pa ga vprašaš, kdaj ti misli vrniti dolg!
Odvrne ti: Pa kwa težiš! Pustme! Ti bom že dal, ko bom imel...
Se pravi - nikoli!
Naslednjič samo reče: Toži me!!! Hahahaha...
Stečeš za njim, ga ustaviš in mu rečeš: poslušaj, kaj se nisva zmenila, da ti bom pomagal z denarjem, ti mi boš pa vrnil, ko boš imel? Zdaj vidim, da ti imaš, jaz pa nimam. Denar potrebujem, nanj sem računal, poleg tega je pa to MOJ denar!
- Ah, veš kaj, ti odgovori znanec, saj to ni nič takega, boš pa mal reprogramiral, a ne, pa bo šlo...
- Ne razumem, kaj bom reprogramiral?
- Ja, moj dolg boš reprogramiral! O čem pa govoriva, ti bizgec!
- Ja, ampak potem bom ostal brez svojega denarja...
- Jasno! Se boš moral pač mal dokapitalizirat, al' pa si poiskat strateškega partnerja.
- Hej, kam greš zdaj.. ustavi se, morava se pomeniti okrog tega...

- Nimam časa, ker sem zmenjen z enim tipom, ki ima sredstva, ki bi se jih dalo počrpat. Bi bil greh, če jih jaz ne bi, ker potem jih bo kdo drug. Zakaj ga torej ne bi počrpal? Saj zato pa vendar gre, a ne?!
Ćao!!! Hahahahaha...

V Sloveniji je nehvaležnost postala mentaliteta, prevara pa način poslovanja!

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

083_KRIVIC IN BUČAR - GLAVNA KRIVCA, DA SMO ZDAJ BREZ SVOJE DRŽAVE

036_INTERNACIONALNA DEMOKRATIZACIJA ZAHODNE NOROSTI

008_ZAROTA VELIKIH STARCEV 2 str.